Levering
Pakketten worden meestal binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling verzonden via Mondial Relay met een trackingnummer.
Verzendkosten zijn inclusief voorbereidings- en verpakkingskosten en verzendkosten.
Verzendkosten variëren afhankelijk van het totale gewicht van het pakket.
We raden u aan al uw artikelen in één bestelling te groeperen.
We kunnen twee bestellingen die afzonderlijk zijn geplaatst niet groeperen (tenzij daarom wordt gevraagd).
Daarom zijn verzendkosten van toepassing op elk van hen.
Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt speciale aandacht besteed aan breekbare items.
De afmetingen van de dozen zijn passend en uw artikelen zijn goed beschermd.
Verzending naar België
De levertijd wordt geschat op 1-14 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De verzendkosten variëren afhankelijk van de gekozen leveringsmethode.
De klant heeft de keuze tussen de volgende leveringsmethoden:
- In een Mondial Relaispunt: 4 €
- In een BPost punt: 5€
- Thuis via BPost: 6€
- Afhalen van het arrangement bij Louline Kids: GRATIS
Opgelet: Wanneer de klant kiest voor een herroeping op de maatschappelijke zetel van Louline Kids, moet het pakket worden afgehaald op het volgende adres: Rue Tilleul del Motte 18 – 4537 Verlaine. De klant zal zijn beschikbaarheid informeren en zal samen met ons team de voorwaarden voor herroeping bepalen.
Verzenden in Frankrijk
De levertijd wordt geschat op 5-20 werkdagen na ontvangst van de betaling.
Levering vindt plaats via een Mondial Relay-punt naar keuze: 6€
Aanvullende informatie over leveringen
Bij het kiezen van de leveringsmethode moet de klant ervoor zorgen dat al zijn informatie correct en volledig is (e-mailadres, adres, deurnummer, telefoonnummer, enz.).
Let op: Pakketten die bij een relaispunt moeten worden opgehaald, blijven 7 dagen beschikbaar. Pakketten die niet worden geclaimd, worden automatisch naar ons teruggestuurd.
De klant zal dan de kosten van een nieuwe levering moeten dragen. Om er zeker van te zijn dat u de aankomst van uw pakket niet mist, raden wij onze klanten aan om zowel hun e-mails als junkmail te controleren.
Let op: Als het pakket open of beschadigd aankomt, is het noodzakelijk dat de klant de levering ervan weigert, anders wordt de verantwoordelijkheid voor het ontbreken van een artikel of de verslechtering van een artikel aan hem toegeschreven.
Het pakket wordt dan aan ons geretourneerd en het probleem wordt direct met het bezorgbedrijf afgehandeld.