Levering

Levering

 

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling verzonden via Mondial Relay met een volgnummer.  

  

Verzendkosten zijn onder meer voorbereiding en verpakkingskosten en verzendkosten. 

 

Transportkosten variëren afhankelijk van het totale gewicht van het pakket. 

 

We raden u aan al uw items in één bestelling te groeperen. 

 

We kunnen twee bestellingen niet afzonderlijk groeperen (behalve verzoeken toegekend). 

Daarom zijn verzendkosten van toepassing op elk van hen. 

 

Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar speciale aandacht wordt besteed aan fragiele objecten. 

 

De afmetingen van de dozen zijn geschikt en uw items zijn correct beschermd. 

 

 

Verzending in België 

 

De levertijd wordt geschat op 1-14 werkdagen na ontvangst van de betaling. 

 

De leveringskosten variëren afhankelijk van de gekozen leveringsmethode. 

 

De klant heeft de keuze tussen de volgende leveringsmethoden: 

  - In een wereldrelais: € 4

  - In een BPOST -punt: 5 €

  - Thuis via BPOST: € 6

  - Verwijdering van het pakket bij Louline Kids: gratis 

 

Aandacht : Wanneer de klant ervoor kiest voor intrekking bij het geregistreerde kantoor van Louline Kids, Het pakket moet worden verzameld op het volgende adres: Rue Tilleul Del Motte 18 - 4537 Verlaine. De klant biedt beschikbaarheid en stelt ons team de intrekkingsmethoden in. 

 

Verzending Frankrijk 

 

De levertijd wordt geschat op 5-20 werkdagen na ontvangst van de betaling. 

Levering wordt gedaan via een estafetted globaal punt naar keuze: € 6 

 

 

Aanvullende informatie over leveringen 

Bij het kiezen van de bezorgmethode moet de klant ervoor zorgen dat al zijn informatie correct en volledig is (e -mailadres, adres, deurnummer, telefoonnummer, enz.). 

 

Aandacht : De te verwijderen pakketten in een relaspunt blijven 7 dagen beschikbaar. De pakketten die niet worden geclaimd, zullen automatisch naar ons terugkeren. 

 

De klant moet dan betalen voor de kosten van een nieuwe levering. Om er zeker van te zijn dat we de komst van uw pakket niet missen, adviseren we onze klanten om hun e -mails en ongewenste brieven goed te controleren. 

 

Aandacht : Als het pakket open of beschadigd aankomt, is het noodzakelijk dat de klant de levering daarvan weigert zonder welke de verantwoordelijkheid voor het ontbreken van een artikel of de verslechtering van een artikel eraan wordt toegewezen. 

Het pakket wordt vervolgens naar ons teruggestuurd en het probleem zal rechtstreeks worden aangepakt met het bezorgbedrijf.